luni, 28 februarie 2011

MONOGRAFIA CULTURALA A UNEI ZONE: STARCHIOJD, CHIOJDEANCA, CHIOJDU MIC

Mai inainte de orice vreu sa precizez ca lucrarea este in curs de elaborare, asa ca eventualele greseli sa-mi fie iertate. Oricine poate sa ma ajute in completarea lecturilor sasu imi semnaleaza vreo eroare, ii multumesc pentru sprijin.
Am inceput Scoala Doctorala in urma cu trei ani, la Facultatea de Litere, Universitatea Bucuresti, sub indrumarea domnului profesor Silviu Angelescu. Multi oameni pe care i-am ascultat, profesori universitari sau tarani, colegi de scoala sau fosti elevi, mi-au fost de folos in alcatuirea lucrarii.
Din pacate, asa cum stiti, cercetarea nu este dintre activitatile cele mai bine sustinute financiar, asa ca... stiu: se puteau face mult mai multe!!! Pe masura ce avansezi cu cercetarea intr-un domeniu, iti dai seama cat de multe lucruri poti cuprinde.
Sper din tot sufletul ca in septembrie sa fie intr-o forma rezonabila pentru a putea fi sustinuta in fata comisiei, daca nu, asta e! Eu am incercat sa-mi fac datoria cat de bine m-am priceput.

Va multumesc celor care intr-un fel sau altul m-ati sprijinit, fara donatiile sau imprumuturile de la prieteni, ar fi trebuit sa intrerup in anul II; pe de alta parte au avut multi in preajma care m-au sustinut moral si m-au incurajat cand credeam ca nu are nici-o valoare munca mea...

Ii rog pe cei care gasesc interesante fragmente din lucrare, sa mentioneze autorul, o parte din materialele prezente sunt referate oficiale, predate pe parcursul Scolii Doctorale.

Cei care au curajul sa se inscrie la doctorat ii felicit, dar sa fie cu bagare de seama. Am creat un alt blog : DOAR PENTRU UZUL STUDENTILOR. Acolo putem sa va raspundem la intrebari, noi, cei care "am trecut pe sub furcile caudine" (apropo, cine stie de unde vine expresia asta?).

Mihaela Spinache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu